5 סיבות להשקיע בקניית מדיה ב-2020

קניית מדיה או רכש מדיה בעגה המקצועית נחשבת לשיטה פורצת דרך לפרסום מבוסס תוצאות

קניית מדיה או רכש מדיה בעגה המקצועית נחשבת לשיטה פורצת דרך לפרסום מבוסס תוצאות המייצר תנועת גולשים איכותית עם סיכויי רכישה גבוהים במיוחד. הסיבה שכל כך הרבה חברות ובעלי עסקים משתמשים בה היא הגמישות באיתור קהלי המטרה החמים ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

אם תשאלו את המומחים הם יראו לכם כי המספרים לא משקרים ומדברים בעד עצמם. האם כדאי לרכוש שטחי פרסום בפורטלים הגדולים והמובילים בתחומכם או לפזר את ההשקעה בין אתרי נישה קטנים עד בינוניים? כל התשובות על Media buying בכתבה שלפניכם.

קניית מדיה באתרים – השיטה שמייצרת תנועת גולשים איכותית

אם היו אומרים לכם שתוכלו לפרסם את העסק שלכם בפני קהלים רלוונטיים יותר, כמה באמת הייתם מוכנים לשלם עבור כל מכירה? קניית מדיה זה הרבה עניין של ניסוי וטעיה ומשא ומתן, אך מבחן התוצאה קובע כי לאורך זמן, מדובר בהשקעה המשתלמת ביותר לבעלי העסקים וחנויות המסחר המקוונות.

רכש מדיה מתבצע באמצעות הטמעת באנרים באתרים שבהם בחרתם לפרסם את המודעה שלכם ואף מאפשר לכם למקם את הפרסומות שלכם בעמודים ותכנים רלוונטיים.

קניית מדיה מאתרי נישה
קניית מדיה מאתרי נישה

למה כדאי לכם לרכוש תנועת גולשים מאתרי נישה?

  1. תנועת גולשים ממוקדת לפי תחומי עניין מאפשרת מעורבות גבוהה עם הקראייטיב באתרי הנישה
  2. גמישות במודל התשלום עבור הפרסום:
  • תשלום לכל 1000 חשיפות (CPM)
  • תשלום לכל הקלקה על הפרסומת (CPC)
  • תשלום חודשי קבוע
  1. מבחני B/A לבדיקת כדאיות שטח הפרסום הדיגיטלי שלכם בכל אתר, קטגוריה ועמוד תוכן רלוונטי
  2. רכישת מדיה מאתרי נישה במחירים אטרקטיביים
  3. פיזור סיכונים על ידי פרסום במגוון אתרי תוכן ושיפור יחס ההמרה במסעות הפרסום הדיגיטליים שלכם

מה יעיל יותר? רכישת מדיה מאתרי נישה או פורטלים גדולים?

אחת השאלות הנפוצות שקנייני מדיה עשויים לשאול הן: “כמה משתמשים ייחודיים יש לכם בחודש?”. השאלה הנכונה יותר היא: “כמה מכירות אוכל לייצר מתנועת הגולשים שלך ומהי העלות להמרה?”. חשבו על זה לרגע. אם היה לכם תקציב פרסום חודשי בלתי מוגבל, האם זה באמת היה משנה לכם? בסופו של דבר, מה שבאמת חשוב הוא לשמור על יחס המרה חיובי (ROI) ולשלם כמה שפחות על כל מכירה. לכן, כל עוד רכישת המדיה מהאתרים שבחרתם להטמיע את הבאנרים שלכם, תאפשר לכם לעמוד ברף שהצבתם, תוכלו להסיק כי רכש המדיה מהאתרים שבחרתם עמד ביעדים שלכם.

איך להשקיע בקניית מדיה
איך להשקיע בקניית מדיה

איך אפשר לרכוש מדיה מחברת פורשופ?

רכישת שטחי הפרסום באתרי הנישה של לקוחות חברת פורשופ מתבצעת דרך פורמדיה שמטרתה העיקרית היא רכישת מדיה מאתרי הנישה של כלל לקוחותיה והנגשת שטחי הפרסום הדיגיטליים עבור מפרסמים חיצוניים.

35,000,000 גולשים ייחודיים בכל חודש, משקיעים מזמנם בקריאת התוכן במעל ל-700 אתרים במגוון תחומים וצמאים לידע חדש ומרענן כגון טיפים, מדריכים ומוצרים שיעזרו להם להגיע לתוצאות טובות יותר. לכן, רכישת מדיה באתרי אלו, יאפשרו לכם ליהנות מתנועת גולשים איכותית שתאפשר לכם לחשוף את המוצרים ואת השירותים שתרצו למכור בכמויות גדולות.

אולי יעניין אותך