שאלות נפוצות

האם אני יכול לשלם מראש על דמי ניהול ואחזקה חודשיים?

ניתן לשלם מראש את דמי הניהול והאחזקה.

מהם אמצעי התשלום על נכס דיגיטלי?

אפשר לשלם בהמחאות, מזומן (בהתאם לחוק המזומן), העברה בנקאית ובכרטיס אשראי למעט אמריקן אקספרס.

האם אתם בונים אתרים בשפה העברית?

חברת פורשופ אינה מקימה נכסים דיגיטליים בשפה העברית, אלא פונה לשוק בינלאומי רחב בשפה האנגלית.

האם ניתן להעביר את הסכם ההתקשרות שלי לאדם אחר?

ניתן להעביר בעלות של הנכס הדיגיטלי בהתאם להסכם ההתקשרות המקורי, לאדם אחר ובתנאי שיחתמו הטפסים הרלוונטים בחברה, לרבות הסכם הזמנה חדש, העברת בעלות בין מוסר הנכס לבין מקבל הנכס. העברת הבעלות כרוכה בתשלום של 780 ש"ח + מע"מ ובאישורה הבלעדי של חברת פורשופ אחזקות בע"מ.

האם כדאי לי לפרסם את האתר שלי לחבריי בפייסבוק?

בוודאי, הנכם מוזמנים לשתף את האתר שלכם בכל פלטפורמה שתרצו.
אנא הימנעו מהקלקה על פרסומות באתרכם מאותם המחשבים, טלפון, טאבלטים באופן תדיר (מאותה כתובת ה-IP) על מנת להימנע מחסימה של מערכות הפרסום באתר.

מה כולל הניהול השוטף של האתר?

הניהול השוטף של האתר כולל:
  • כתיבת 12 כתבות מקוריות בכל חודש
  • יצירת גרפיקה + קו עיצובי לאתר + לוגו ועוד
  • מחקר מעמיק של מילות מפתח ותגיות
  • ניהול שוטף של מערך השיווק בפורטלים
  • ניהול דינמי של תשתית הפרסומות באתר
  • יצירת קמפיינים שיווקיים להגדלה וגיוון תנועת הגולשים
  • יצירה ותחזוק של רשתות חברתיות התומכות באתר
  • תחזוקה שוטפת של המערך הטכנולוגי
  • עדכון, אפיון ותיקון באגים
  • הטמעת מוצרים מתחדשים באתר
  • הטמעת תוכניות שותפים חדשות ומגוונות
  • תחזוקה ושדרוג תדיר של מערך הפלאג-אין באתר
  • בקרה על מקורות ההכנסה באתר
  • בקרה על תוכנות תומכות באתר
  • הפקת דוחות חודשיים, מעקב ושדרוג ביצועים פיננסים
    ועוד…

אפשר לרכוש דרככם תנועה לאתר הקיים שלי?

ניתן לרכוש תנועת גולשים ומדיה לאתר הקיים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטל'

03-748-4000 שלוחה 3

מה היתרון בהקמת אתר תוכן לעומת חנות איביי ואמזון?

יש מספר יתרונות לאתר תוכן על פני חנות איביי ואמזון:
  1. שימור גולשים – לאתר שלנו, עם הזמן, יכנסו יותר ויותר גולשים חוזרים (לקוח חוזר) בזכות התוכן הנמצא באתר המקנה לגולשים ערך מוסף. בניגוד לחנויות באיביי ואמזון שרוב הצרכנים לא חוזרים לספקים שמהם קנו ויוצרים רכישה חד פעמית. באתר תוכן יש לנו את האפשרות ליצור מערכת יחסים עם הגולשים/הלקוחות שלנו.
  2. אפיקי הכנסה מרובים – באתרי תוכן אנו יכולים לשלב מספר מקורות הכנסה כמו: השכרת שטחי פרסום, רשימות תפוצה, שיווק שותפים, מכירת מוצרים באופן ישיר, רשימות מנויים ועוד… וכך אנחנו לא מסתמכים על מקור הכנסה אחד בעסק שלנו.
  3. היתרון הכי משמעותי באתרי תוכן מול חנויות באיביי ואמזון שאנחנו לא כפופים לאף פלטפורמה, אנחנו כבעלי האתר מגדירים את החוקים כך שאף גורם אינו יכול לסגור/להשבית את החנות.

האם הפרסומות באתר שלי מסופקות על ידי גוגל בלבד?

הפרסומות באתרי הלקוחות מסופקות על ידי גוגל ומספר ספקי פרסום נוספים כגון פורמדיה.
בקבוצת פורשופ קיים ענף הנקרא פורמדיה, שתפקידו לרכוש ולמכור מדיה דרך אתרי הלקוחות של הקבוצה במטרה להגדיל את הרווחים של האתרים.

חלק מהפעולות של פורמדיה הינן לעבוד עם מספר ספקי פרסום בו זמנית באתרי הלקוחות, דרך מערכת שנקראת  DFP נוכל לנהל את שטחי הפרסום באתרים בצורה יעילה יותר ורווחית יותר עבור לקוחותינו. בנוסף לפרסומות של גוגל, באמצעות ה-DFP ניתן יהיה לעשות תהליך בשם "Header Bidding" באמצעותו ניתן לברוקרים של פרסומות להתחרות על מיקומי הפרסום באתרי לקוחותינו. בדרך זו נוכל להגדיל את הרווחים בעבור שטחי הפרסום באתרי הלקוחות. זה מאפשר לנו להתחיל להטמיע תוכניות שותפים ומפרסמים ישירים במיקומי הבאנרים בזמן אמת, בפילוח לפי מדינה, סוג המכשיר (מחשב, טאבלט, פלאפון), ולנתח איזה מיקום מניב יותר ובכך לדייק את חווית הפרסומות באתר, במגמה במקביל להגדיל את הרווחים.

מתי ניתן למכור את האתר?

ניתן למכור את האתר בשתי תצורות.
הראשונה היא מכירה של אתר דרך בורסת האתרים של קבוצת פורשופ (store.foreshop.co.il), על פי מדיניות המכירה המצויינת בהסכם התקשרות אשר חתמתם עליו מול חברת פורשופ. מכיוון שהקמנו את הבורסה הראשונה בארץ לאתרי תוכן לאחרונה, יתכן שמדיניות המכירה דרך הבורסה לא תופיע בהסכמי ההתקשרות הראשונים של החברה.
יש להתעדכן בנוהל המכירה דרך הבורסה דרך שירות הלקוחות שלנו.

השניה היא מכירה באופן פרטי, במידה ותמצאו אדם המעוניין לקנות מכם את האתר, תצטרכו להגיע למשרדי החברה כדי  לחתום על הסכם התקשרות חדש מול החברה בשמו ותשלום של 780 ש"ח + מע"מ עבור העברת בעלות של הדומיין האתר מהאחד לשני.

 

האם אפשר להוסיף תוכן משלי לאתר?

כן, אפשרי להוסיף תוכן לאתר שלך.
הוספת תוכן משלך צריכה לעמוד במספר קריטריונים:
  • תוכן מקורי ולא מועתק
  • תמונות ברישיון או פטורות מזכויות יוצרים וקניין רוחני
  • תוכן רלוונטי לנישת האתר שלא יפגע בגדילת הקהילה של האתר

יש לשלוח במייל לשירות הלקוחות את הבקשה כולל התוכן הרצוי כדי שיעברו בדיקה ואישור על פי הקריטריונים.
פעולה זו יכולה להיות כרוכה בתשלום נוסף מעבר לתשלום בעבור ניהול השוטף.

תוך כמה זמן דומיין האתר עובר על שמי?

במהלך רכישת האתר תתבקשו לספק פרטים אישיים כמו:
  • שם מלא בעברית ואנגלית
  • כתובת מגורים
  • ת.ז
  • מיקוד

בעזרת הפרטים האישיים שלכם נוכל להעביר את בעלות הדומיין על שמכם עד 15 ימי עסקים מיום התשלום על האתר.

תהליך זה מלווה בקבלת מייל מצידכם על אישור העברת הבעלות, במידה ולא קיבלתם מייל נא צרו קשר עם שירות הלקוחות ונדאג שישלח מייל בשנית.
מהירות העברת הדומיין על שמכם תלוי במהירות התגובה שלכם והעברת המייל לחברה.

האם כדאי לי להגיד לחברי להיכנס לאתר וללחוץ על הפרסומות?

אם מדובר בהקלקה חד פעמית סביר להניח שלא יגרם כל נזק. לעומת זאת הקלקות מרובות על פרסומות מאותה כתובת IP יאותרו ע"י ספקי הפרסום, דבר שיגרום בעתיד לחסימת שטחי הפרסום באתר שלכם. דבר זה יגרום לכם להפסד הכנסה כספית, ואנחנו ממש לא ממליצים לעשות זאת.

מהו החזון של קבוצת פורשופ?

החזון של קבוצת פורשופ הוא להפוך לחברת מדיה דיגיטלית בינלאומית (חברת פרסום באינטרנט). חברת פורשופ עושה זאת באמצעות הקמה של 2,500 אתרי תוכן מניבים בשפה האנגלית המיועדים ללקוחות ברחבי העולם. באמצעות רשת אתרים זאת נגיע לחשיפה של כמיליארד גולשים מדי חודש וכל זאת  באינטרס כלכלי משותף עם הלקוחות שלה.

על איזה פלטפורמה בנויה התשתית של האתר שלי?

כל האתרים מבית פורשופ בנויים על פלטפורמת וורדפרס, שהיא התשתית האידאלית ביותר כיום.
ישנם 3 יתרונות מנצחים של וורדפרס:
1. קל ונוח לעבודה שוטפת באמצעות מערכת פנימית מתוחכמת
2. בעלת אבטחה ברמה גבוה מאוד
3. התאמה של האתר למובייל ואופטימיזציה למהירות שיא

האם ניתן לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי?

כן. איך עושים זאת?
1. תחילה יש לעשות בירור אודות יתרת הפיקדון הצבאי שלכם.
2. להוציא אישור עוסק פטור.
3. לקבל מאיתנו חשבונית מס' מקורית בגובה סכום העיסקה.
4. לגשת לבנק על מנת למשוך את הפיקדון. יש לוודא שההמחאה תהייה על שם פורשופ אחזקות בע"מ.
5. עם קבלת ההמחאה תוציא החברה קבלה ויחל תהליך רכישת והקמה של האתר
כעת נוכל לצאת לדרך!

צפו בסרטון להסבר מלא

האם אתם יכולים לקדם או לנהל את האתר שיצרתי?

קבוצת פורשופ אינה מקדמת אתרים שלא נוצרו באמצעותה. אך כיום ניתן לרכוש מאיתנו מדיה ותנועת גולשים לאתר קיים.
לרכישת מדיה ותנועת גולשים פנו לענך פורמדיה בחברת פורשופ בטלפון 03-7484000 שלוחה 3 – שירות לקוחות

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פורשופ על ידי השארת הודעה בדף "צרו הקשר" באתר,
או לפנות אלינו במייל [email protected]  נדאג לחזור אליכם עד 3 ימי עסקים מזמן השארת ההודעה.
:כמו כן, אנחנו גם זמינים טלפונית!
נא התקשרו בשעות הפעילות שלנו – ימים א' עד ה' בין השעות 11:30 עד 15:00
בטלפון 03-748-4000
מעבר לשעות הפעילות או בשעות לחץ פנייתכם תועבר דרך חברה לקבלת הודעות.

להסבר מלא צפו בסרטון

מהי פורמדיה (מחלקת המדיה של פורשופ)?

פורמדיה הינה מחלקת מכירות דיגיטלית אשר הוקמה במטרה למצוא מפרסמים ישירים, לשם עבודה משותפת עם אתרי הלקוחות והחברה. מטרתה של פורמדיה הינה למקסם את הרווחים על ידי מכירות כתבות ממומנות, תוכניות שותפים מובחרות ופרסומות ישירות.

מה קורה לאחר חתימת הסכם?

:לאחר חתימה על ההסכם ופירעון התשלום בעבור הקמת האתר יתקיימו השלבים הבאים:
1. ניתן לבחור את הנישה של האתר או אתר מתוך האתרים הקיימים במלאי או בבורסת האתרים של פורשופ.
2. תחל עבודה על האתר עד 15 ימי עסקים(תקופת העבודה על האתר תלויה גם בכם ובמהירות התגובה   ב-15 הימים)שלכם לפעולות הנידרשות. אישורי אדסנס של גוגל הם באחריות גוגל עצמה ועיכובים מצידם אינם נכללים
3. בתום העבודה יוטמעו באתר מודלים שיווקיים, האתר יחובר לגוגל אנליטיקס ופורמטים נוספים.

מהו נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הינו כל אתר או עמוד אינטרנטי המספק הכנסה כספית לבעליו, בדרכים שונות ומגוונות כגון: פרסומות, שיווק שותפים, רשימות תפוצה וכד'.

בחירת נישה לאתר

האם ניתן לרכוש אתר מוכן?

ניתן לרכוש אתר מוכן מבורסת האתרים של פורשופ, יש אפשרות לעיין בבורסת האתרים של פורשופ – על מנת לקבל מידע מלא על כל האתרים המניבים בבורסת האתרים. לצפייה לחצו כאן.

על פי אילו פרמטרים חברת פורשופ בוחרת את נישת האתר שלי?

חברת פורשופ מזהה מגמות ונישות רווחיות על פי מספר פרמטרים עיקריים להצלחתו של האתר. בשורה התחתונה אנחנו מבעצים מחקר שוק ובודקים שקיים ביקוש גבוה לנישה מול תחרות סבירה.

האם ניתן להחליף את הנישה לאחר בניית האתר?

לאחר תחילת העבודה על האתר בנישה שבחרת לא ניתן להחליף לנישה שונה בתכליתה מהנישה הקיימת/הראשונית שנבחרה. יש לזכור כי האתר מכוון לקהל יעד מסוים ולכן במידה ונבצע החלפה של נישה כל העבודה תרד לטמיון. ניתנת האפשרות לעשות הסבה לנישה מוצלבת הקשורה לנישה הראשונית שנבחרה, למשל אם הנישה שבחרתם הינה גינון יפני
ניתן לבצע הסבה לגינון מודרני – זו הסבה לנישה מוצלבת.

מה קורה אם הנישה של האתר שלי לא מצליחה כצפוי?

אנחנו עושים הכול על מנת לבחור את הנישות המוצלחות ביותר טרם בניית האתר, באם קרה מצב ובוא הנישה שבחרתם אינה מצליחה כצפוי נסב את נישת האתר לתת נישה הקשורה לה. לדוגמה את נישת ההישרדות ניתן להסב לנישת המחנאות, במטרה להגיע לצפי.

מהי הנישה הכי רווחית?

לכל נישה יש יתרונות וחסרונות ודרך הפעולה היא לפי היצע וביקוש.
לאחר מחקר מעמיק, אנחנו בפורשופ יודעים להציג את הנישות הרלוונטיות ביותר עבור הלקוחות שלנו.

צפו בסרטון להסבר מלא

למה לבנות אתר בנישה שכבר קיימת?

אין סיבה להימנע מבניית אתר בנישה שכבר קיימים בה מספר אתרים נוספים. ההיפך הוא הנכון, באינטרנט יש מקום לכולם.
אנחנו דואגים להשביח אתרים הנמצאים באותה הנישה ואף לקשר בין האתרים באמצעות לינקים בכדי שכולם יוכלו ליהנות מהתנועה הרלוונטית.

להסבר מלא צפו בסרטון

האזור האישי

כל כמה זמן ההכנסות שלי מתעדכנות באזור האישי?

ההכנסות מתעדכנות בכל חודש ב-15 לחודש באזור האישי שבאתר. הנתונים המוצגים הינם בגין החודש הקודם.

איך ניתן לקבל מידע ועדכונים בנוגע לסטטוס האתר?

תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי על אתרכם באזור האישי שלכם.
איך נכנסים לאזור האישי? לחצו כאן.

מתי האתר שלי עולה לאוויר?

ברגע שהחברה תסיים להכין את האתר שלכם ובמקביל תושלם הטמעת מערכת ה-DFP באתרכם תוכלו לקבל
תשובה מדויקת בשירות הלקוחות שלנו בטל' 03-748-4000 שלוחה 3
כמו כן תוכל גם לראות נתון זה באזור האישי שלך.

איך נכנסים לאזור האישי?

על מנת להיכנס לאזור האישי שלכם – לחצו כאן (מומלץ לשמור את הקישור לשימוש חוזר)
אם לא שיניתם את הסיסמא ההתחלתית שלכם, אזי – שם המשתמש שלכם הינו – המייל איתו נרשמתם והסיסמה הינה מספר הטלפון שלכם ללא הספרה – 0 בהתחלה.

האזור האישי שלכם יוקם במהלך החודש הראשון של הניהול השוטף ויעודכן כל 15 לחודש, עבור החודש שקדם לו.

הסכום שהצטבר באזור האישי בפורשופ מורכב מ- 2 פרמטרים עיקריים:
1 . פורמדיה – שם מתבצעות רכישות של חבילות מדיה (כתבות, הודעות פוש, רשימת דיוור וכד') מאתרכם ע"י מפרסמים חיצוניים.
2 . הכנסות מהקלקות לאתר שלכם מהאתר foreshop.net.
הסכום המצטבר יופיע בריבע האדום, ולאחר שיועבר הסכום ישתנה ויהפוך לריבוע הירוק.
על מנת לראות את מקורות ההכנסה בפירוט לחצו על לשונית Referrals וגללו את העמוד מטה.
בנוסף, על מנת להקל עליכם, ריכזנו באזור האישי נתונים הנשאבים בזמן אמת מגוגל אנליטיקס.

מקרא לשימושכם:
מפגשים- טראפיק/ תנועה
הצגות בדף – כמה דפים באתרכם נצפו באותה תקופת זמן
הופעות של דפי האדסנס – כמה דפים עם פרסומות נצפו
הופעות באדסנס – בכמה פרסומות אנשים צפו

שכחתי את הסיסמה או שם משתמש לאזור האישי שלי בפורשופ, מה עושים?

.אל דאגה! אנחנו כאן כדי לשחזר את הסיסמה/שם המשתמש שלכם בקלות.
ופרטו את הצורך שלכם. שלחו לנו מייל ל- [email protected]

 להסבר מלא צפו בסרטון

רווחים והכנסות

כמה עמלה מייצרת כל מכירה של מוצר באתר?

עמלות משתנות ממוצר למוצר. העמלה שמתקבלת מכל מכירה של מוצר באתר נעה בין כ-10%-20% ממחירו של המוצר.

מדוע ההכנסה משתנה מחודש לחודש?

ההכנסות משתנות בכל חודש בשל ביצוע אופטימיזציה ולמידת פילוח השוק המתאים ביותר עבור נישת האתר. אנחנו עושים כל מה שניתן על מנת לשפר את ביצועי האתר והרווחיות ברמה החודשית. עקב אופטימיזציה זו עשויות להיווצר תנודות בהכנסות.

האם סכום ההכנסה המופיע באזור האישי היינו לאחר הורדת תשלום הניהול השוטף?

ההכנסות באזור האישי, אינן מייצגות או קשורות לדמי הניהול והאחזקה החודשיים השוטפים.
ההכנסות המופיעות באזור האישי הינן סך ההכנסות שנוצרו מפעילות השיווק באתר ומהקידום הממומן שבגינו נוצרה הפעילות השיווקית.

כמה באנרים פרסומיים יש באתר שלי?

בכל עמוד קיימים בין 4 ל-6 באנרים פרסומיים (על פי תבנית האתר).
קיימים בכל אתר מספר עמודים ספציפיים אשר יהיו בהם אף יותר מ-6 באנרים פרסומיים במטרה למקסם רווחים. בכל אתר קיים באנר אחד בלבד השייך לחברת פורשופ במיקום E1, שאר הבאנרים באתר הנם בבעלות בעל האתר.

למה באזור האישי אני לא רואה הכנסות מגוגל אדסנס אלא רק מפורמדיה?

נכון להיום (2/2020) האזור האישי מציג רק את ההכנסות מעסקאות שבוצעו על ידי פורמדיה דרך אתרי הלקוחות.
ניתן לראות הכנסות מאדסנס ב-אפליקציה של גוגל אדסנס.
תוך כדי הפעילות השוטפת של החברה מתבצעים שדרוגים ופיתוחים לאזור האישי, המאפשרים ללקוחות החברה להנות מהצגת נתונים הנלקחים מפלטפורמות שונות.

במידה ויש שאלות נוספות בנושא האזור האישי, נשמח לענות דרך שירות הלקוחות שלנו במספר 03-7484000 שלוחה 3, בין השעות 11:30-15:00.

היכן אני רואה את ההכנסות מהאתר שלי?

לכל לקוח של חברת פורשופ יש את האזור האישי. באזור האישי אפשר לעקוב אחר הכנסות האתר של החודש הקודם וכלל היסטורית ההכנסות של האתר. האזור האישי מתעדכן אחת לחודש (ב-15 לחודש).
כדי לראות פירוט של הכנסות יש להיכנס ל – "Referrals"
כדי לראות את כלל היסטורית ההכנסות יש להיכנס ל – "Overall" —> "Referrals History"

מתי אני מתחיל לשלם את דמי התפעול והאחזקה?

דמי התפעול יגבו דרך הוראת קבע בכרטיס אשראי, או בתשלום שנתי מראש בהמחאות, מרגע תחילת הקמפיינים באתר.

האם קניית נכס דיגיטלי נחשב עבורי כהוצאה מוכרת?

חברת פורשופ ממליצה להתייעץ עם רואה חשבון בנושא.
לשאלות נוספות נשמח לענות במוקד שירות הלקוחות שלנו במספר – 03-7484000 שלוחה 3 בין השעות 11:30-15:00

האם ניתן לרכוש אתר מוכן?

ניתן לרכוש אתר מוכן מבורסת האתרים של פורשופ, יש אפשרות לעיין בבורסת האתרים של פורשופ – על מנת לקבל מידע מלא על כל האתרים המניבים בבורסת האתרים. לצפייה לחצו כאן.

מהי מונטיזציה?

מונטיזציה במדיה הדיגיטלית היא ניצול פעילותם של נכסים דיגיטליים כדי להפיק הכנסה כספית. הצורות השכיחות ביותר של מונטיזציה במדיה הדיגיטלית הן מכירת מוצרים, רשימות תפוצה, שיווק שותפים ופירסום המזכה את בעלי האתר בתשלום מן המפרסמים.

מהו הסכום שניתן למשוך כסף לחשבון שלי?

בחשבון האדסנס שלכם תוכלו למשוך את הכסף החל מ-100 דולרים, ישירות מגוגל.
באזור האישי של פורשופ משיכת הכסף אפשרית החל מ-100 שקל, כנגד קבלה/חשבונית כחוק.
את הסכום המופיעה בדולר ארה"ב יש להכפיל בשער היציג בלבד של יום הפקת הקבלה/חשבונית.
יש לשלוח את הקבלה/חשבונית עם פרטי הבנק אליו הינכם מבקשים לעביר את התקבול (בנק, סניף, מספר חשבון)
למייל: [email protected]

כיצד ניתן למשוך את הכסף מהאזור האישי שלי?

את הפירוט ההכנסות ניתן לראות באזור האישי לפי שם המשתמש והסיסמה שקיבלתם משירות הלקוחות, (שכחתם את אחד מהם? אל תדאגו – לחצו כאן לשחזור) אל האזור האישי תוכלו לגשת בכל רגע נתון. הנתונים באזור האישי מתעדכנים בכל 15 לחודש עבור החודש שקדם לו.

איך מושכים את הכסף מהאזור האישי?
כאשר מצטברת הכנסה של 100 ש"ח ויותר באזור האישי של פורשופ, יהיה ניתן למשוך
את הכסף כנגד חשבונית/קבלה כחוק, בה יופיע הסכום המדויק המופיע לכם באזור האישי, כפול
שער הדולר היציג באותו היום. (שימו לב כי הנתונים מופיעים בדולרים)

החשבונית/קבלה תירשם על שם – פורשופ אחזקות בע"מ ח.פ. 515956308
עליכם לשלוח את החשבונית/קבלה למייל [email protected]
בנוסף יש להוסיף את הפרטים הבאים:
1. פרטי חשבון הבנק אליו יש להעביר את הכסף
2. מס בנק
3. מס סניף
4. מספר חשבון
5. על שם מי החשבון (שם מלא)
הקבלה /החשבונית יש לרשום "הון חוזר- קידום ממומן"

הכסף יועבר אליכם בניכוי עמלת העברה לפי תעריף בנק דיסקונט במידה והנך
עוסק מורשה, יש לשלוח חשבונית מס קבלה עם הסכום המופיע באזור האישי בשקלים
ולהוסיף 17 אחוז מע"מ.

החברה תעביר את סכום הכסף לחשבון הבנק שלך לפי הפרטים שמסרת בכפוף להוצאת חשבונית מס/קבלה על ידך בלבד.

איך למשוך את הכסף מגוגל אדסנס?
ההכנסות המצטברות באזור האישי של גוגל אדסנס, יועברו אליכם ישירות לחשבון הבנק,
כאשר הסכום המצטבר יגיע ל-100 דולר. שימו לב שחשבון זה הנו פרטי שלכם, ולחברה אין
גישה לחשבון ו\או לכספים המועברים אליכם.

אנא זכרו לבצע את הפעולות הבאות:
1. את הקוד האישי שהגיע אליכם בדואר ישראל, יש להזין במקום המיועד לכך ב-גוגל
אדסנס.
2. יש להזין את פרטי הבנק שלכם שאליו אתם רוצים למשוך את הכסף מחשבון האדסנס – דרך
לשונית payments.
3. זהו, מכאן הכסף יועבר על בסיס תקופתי באופן אוטומטי ישירות לחשבונכם.

להסבר מלא צפו בסרטון

תוך כמה זמן אני צפוי לראות רווחים מהאתר שלי?

לפי הצפי שלנו לאחר תקופה של כשנה האתר אמור להגיע לנקודת האיזון שלו ומכאן ואילך לייצר, לאורך זמן, רווח חודשי בעבורכם שילך ויגדל עם הזמן. כמו כן יש תמיד אתרים המקדימים את הצפי או מאחרים אותו. בנוסף, ההצלחה משתנה בין נישה לנישה ובין אתר לאתר.

להסבר מלא צפו בסרטון

דומיין ואחסון

האם יש הבדל בין סיומת Com לבין Net?

לא קיים הבדל משמעותי, שתי הסיומות הנן סיומות מוכרות בקרב מדינות דוברות השפה האנגלית, והבחירה נעשית על פי זמינות הסיומת.

היכן האתר שלי מאוחסן?

האתרים של פורשופ מאוחסנים על חוות שרתים של digitalocean.com.

איך ניתן לבדוק האם הדומיין רשום על שמך?

היכן אני בודק אם הדומיין אכן רשום על שמי? האם אני הבעלים החוקיים של הדומיין?
לצורך כך יש  לרשום במנוע החיפוש גוגל – GODADDY WHOIS, לאחר שנכנסתם לאתר שהתקבל ראשון  בתוצאות, רשמו את שם הדומיין של האתר שלכם בשורת החיפוש. כעת תוכלו לראות בתוצאות את השם שלכם מופיע בפרטים למטה כבעליו הבלעדיים של דומיין האתר שלכם.

צפו בסרטון להסבר מלא

רשימת תפוצה

איך ומדוע יוצרים את רשימת התפוצה לאתר?

רשימת תפוצה נבנית בצורה אוטומטית על ידי פרסומים באתר, המקבצים מתעניינים פוטנציאלים בנושא המפורסם. הרשימה הינה כלי חזק במיוחד המאפשר למשוך גולשים בשנית אל תוך דפי האתר. בעתיד כאשר הרשימה תהיה גדולה מספיק, נוכל להשתמש בה כמודל רווח נוסף עם מפרסמים חיצוניים

קמפיינים ותקציב

האם יש אפשרות לשלם סכום גבוה יותר מ-830 ש"ח + מע"מ לקידום ממומן של קמפיינים?

יש אפשרות לשלם סכום גבוה מ – 830 ש"ח + מע"מ, בהתאם לפניה כתובה של הלקוח לשירות לקוחות. אנחנו ממליצים לעשות זאת רק לאחר שהנכס הדיגיטלי קיים לפחות שנה שלמה בניהול השוטף.

מתי הקמפיינים לאתר שלי מתחילים לרוץ?

הקמפיינים מופעלים לאחר הטמעת מערכת הפרסומות באתר, ובתנאי שדמי הניהול ואחזקה משולמים באופן תקין וכך גם התשלום לקידום ממומן.

כיצד מתאימים את סוג הקמפיין לאתר?

אנחנו דואגים לאסוף נתונים על קהל היעד הרלוונטי לנישת האתר שלכם כגון: מיקום גאוגרפי, גיל, מגדר, העדפות וכדומה. מידע זה משמש אותנו על מנת לבנות קמפיינים מתאימים לכל אתר וקהל יעד ספציפי.

למה עלות קמפיין ממומן הינה 830 ש"ח + מע"מ בלבד?

אחרי בדיקה רחבה ושנים של ניסיון הגענו למסקנה מבוססת כי 830 ש"ח + מע"מ הינו הסכום האופטימלי ומתאים ביותר לקידום ומימוש הפוטנציאל של אתר, לאחר מספר חודשים של ניהול שוטף. כמובן שניתן להגדיל את התקציב, אנחנו ממליצים לעשות זאת רק בתום שנה שהאתר בניהול שוטף.

להסבר מלא צפו בסרטון