יצאתם לחל”ת?! תנו לנכס הדיגיטלי לעבוד בשבילכם

יצאתם לחל”ת?! תנו לנכס הדיגיטלי לעבוד בשבילכם

בתקופה האחרונה נוכחנו לראות איך נגיף אחד יכול לשתק כלכלה גלובלית שלמה. הכל נחלש, הבורסה, המט”ח, התיירות, הייצור והצריכה. שואלים את עצמכם מה הדבר היחיד שמתחזק? התשובה היא ברורה – האינטרנט, או יותר נכון, תנועת הגולשים במימד הדיגיטלי, התנועה שבזכותה האתרים שלנו מרוויחים יותר ויותר כסף בכל רגע נתון.

בעוד שכרבע מדינה נמצאת בימים אלו בבית, בבידוד, מאות אלפים בעולם מטפסים על הקירות, הדבר היחיד שמצליח להפיג את השעמום הוא השיטוט הבלתי פוסק – באינטרנט. בעוד שהטיול בקניונים הולך ופוחת (ואף נעשה אסור) הקניונים הדיגיטליים לעומת זאת רק מתחזקים בקרב הציבור העולמי וזה בדיוק הזמן לקצור את הפירות הדיגיטליים.
ההיסטוריה הכלכלית קובעת: “מהחשיכה הגדולה ביותר נוצרו ההזדמנויות הגדולות ביותר”
כאשר כל העולם חושש – עיני היזמים נשואות קדימה, בעיצומו של משבר הסארס בשלהי 2003, כינסה “קבוצת Alibaba” (הידועה לכם גם כ-AliExpress) צוות סודי של 6 אנשים במטרה למצוא את האסטרטגיה המנצחת ליצירת רווח מקסימלי גם במשברים קשים. קבוצת חשיבה זו שקדה במרץ על הפתרון, בילתה לילות כימים עד שהולידה את TAOBAO וקבוצת עליבאבא נולדה מחדש ביחד איתה.

 

מאז הכל היסטוריה, אך נדמה שההיסטוריה עשויה ואף חוזרת על עצמה. לכן, בעולם הדיגיטלי של ימינו, אפשר למצוא בכל חושך – הארה. במקרה של קורונה 2020 – הארה דיגיטלית, על ידי השקעה גם בנדל”ן שלא בנוי מארבעה קירות.

 

אתם בטח שואלים איך עושים את זה? על ידי יצירת נכס דיגיטלי מניב!
נכסים דיגיטליים הינם מוצר יציב ושקוף שהכנסתו בגינו גדלה מחודש לחודש. ההכנסה מגיעה ישירות מענקיות הטכנולוגיה כגון גוגל, אמזון, eBay, אאוטבריין טאבולה וזוהי רק ההתחלה. איך תוכלו לקנות נכס ו”להשכיר” חלק ממנו לפרסום? וכיצד חברת ForeShop מצליחה להוביל בתחום?

 

בזמן קריאת הכתבה הזו, אתם נמצאים בנכס דיגיטלי. כל אתר תוכן באינטרנט הוא נכס לכל דבר, ממש כמו דירה, חנות או בית בעולם האמיתי. אם תסתכלו למעלה ולמטה, תראו פרסומות. זהו שטח הפרסום שאתר התוכן מוכר למרבה במחיר. היום פרסומת למקררים, מחר הצעה לחופשה ביוון.

 

זהו המעגל האינסופי של הנכס הדיגיטלי – האתר מספק תוכן, הגולשים נכנסים כדי לקרוא והמפרסם משלם כדי להציג את עצמו לגולשים. היום, גם הישראלי הממוצע, שלא מבין בעולם הפרסום הדיגיטלי, יכול לרכוש נכס ולהתחיל לייצר הכנסה.

 

בעצם מהו נכס דיגיטלי?
נכס דיגיטלי הוא כל “ממשק” באינטרנט שמציג תוכן או ערך מסוים לגולשים. אתר התוכן הנו מקור “עלייה לרגל” בעבור גולשים, סביבו נבנה קהל עוקבים ומבקרים הפוקדים אותו באופן קבוע, הוא מצידו מתחזק את הקהל באמצעות תוכן טרי וערכי, פעילות ברשתות החברתיות ופרסומים ברשת. שני הצדדים נהנים, הקהל נהנה מערך והוא הקהל שווה לבעלי האתר כסף. הרבה כסף.
ענקיות הפרסום הדיגיטלי, כגון גוגל, אמזון, eBay, טאבולה וכו’, מוכנות לשלם לבעלי אתרים על הצגת פרסומות מטעמן בשטח האתר. ממש כמו שקניתם נכס ואתם משכירים את השטח לדייר אחד\מספר דיירים, כך הנכס הדיגיטלי “מושכר” להצגת פרסומות.

 

נכסים דיגיטליים מחזיקים בפוטנציאל עצום של הגדלת קהל הגולשים – ככל שהתוכן יהיה יותר רלוונטי, עדכני ומעניין, והפרסום בערוצים השונים יהיה אפקטיבי יותר, כך קהל המבקרים ילך ויתפח עם הזמן. איתו גם התמורה הכספית מהשכרת שטחי הפרסום, שיווק שותפים ומודלי רווח נוספים.
מי שנולד לעולם הדיגיטלי (וגם מי שלא), מבין את העוצמה והפוטנציאל של אתר תוכן מוצלח עם קהל מבקרים הולך וגדל, מבחינת הפוטנציאל השיווקי. בכל פעם שאתם עושים לייק או נכנסים לכתבה מעניינת בנושא קרוב ללבכם, תחשבו על פוטנציאל הרווח של בעל האתר בו אתם קוראים את הטקסט. בדיוק כמו האתר שאתם נמצאים בו עכשיו.

 

מה החלק של ForeShop בכל הסיפור?
פורשופ היא החברה המובילה בישראל בתחום ניהול וסחר בנכסים דיגיטליים, בדגש על נכסים מניבים בתחום התוכן. בעלי החברה עוסקים בתחום כבר מעל לעשור. הצוות המסור של פורשופ מנהל מאות נכסים דיגיטליים עם מיליוני גולשים ייחודיים בכל חודש, במגוון עצום של תחומים, שפות וערוצים. אתרי התוכן של חברת ForeShop הם בשפה האנגלית ומיועדים לאוכלוסיות העולם.

 

ההתמחות של הצוות המקצועי ב-ForeShop הינה לייצר נכסים יציבים המשתבחים עם הזמן כמו יין טוב וזאת מבלי כל צורך בידע מקדים או התמקצעות בתחום מצד לקוחותיה. פורשופ נותנת מענה מלא ומקיף בתחום הטכנולוגיה, התחזוקה השוטפת, התוכן, כך שהאתר שלכם נמצא בידיי המוחות הטובים ביותר בענף.

 

יחד עם מחלקת ForeMedia אותה יצרנו ב-ForeShop, אנו מצליחים למקסם את המונטיזציה (הכנסה כספית מתנועת גולשים) באתרים של לקוחותינו והתוצאות לא מאחרות לבוא – בדמוי הכנסות הגדולות בכל חודש. לא פלא שהלקוחות שלנו מחכים בכל חודש להנות מהשלל החודשי, כעת, ForeShop מציעה לקהל הרחב שלל אתרי תוכן לקניה.

 

אז איך אנחנו ב- ForeShop הופכים את המשבר להצלחה?!
– מקדמים אתרי תוכן בנישות מבוקשות ליצירת מקסום של תנועת גולשים
– משווקים מוצרים פופולריים דרך אתרי הלקוחות
– מנהלים מעל ל-900 עובדים בחול שלא נמצאים בבידוד
– מכנסים צוותי שיווק לחשיבה מחוץ לקופסה
– ממקסמים רווחים משטחי פרסום באתרים
– ועוד

 

העולם שלנו עובר לדיגיטל בקצב מסחרר וזה בדיוק הזמן לקחת חלק ולהצטרף לקהילת בעלי הנכסים שלנו המונה כבר יותר מ-1000 לקוחות מרוצים. מעוניינים לקחת חלק? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
ונסכם בציטוט שאנחנו מאוד אוהבים המתאים לתקופה הנוכחית,
“כשכולם חמדנים תהייה פחדן, וכשכולם פחדנים תהייה חמדן” – וורן באפט

אולי יעניין אותך