Evergreen: איך למשוך יותר לקוחות לעסק שלך באמצעות תוכן ירוק-עד

כתיבת תוכן ירוק-עד היא המפתח להצלחה של כל עסק המעוניין להתבלט ולהיות חוד החנית.

תוכן ירוק-עד או תוכן ויראלי

כל עסק רוצה לגייס לקוחות חדשים ולמכור כמה שיותר לאורך כל השנה. כתיבת תוכן ירוק-עד היא המפתח להצלחה של כל עסק המעוניין להתבלט ולהיות חוד החנית בזמן שהמתחרים ימשיכו להיאבק רק כדי להשאיר את ראשם מעל המים. איך לזהות מגמות לכתיבה שיווקית וירוקת-עד וממה כדאי להיזהר? המדריך המלא ליצירת תוכן איכותי שעובד בשבילך 24 שעות ביממה ולא מתעייף לעולם.

בעולם המכירות, טרנדים ושופינג נחשבים להזדמנות מבורכת להגדלת קופת המזומנים בעסק כי כל המרבה הרי זה משובח. זיהוי טרנדים ומגמות חדשות נחשבים לכלים שיווקיים שכל בעל עסק צריך להכיר וליישם כדי למכור יותר.

בעולם הפרסום הדיגיטלי, אין כל מניעה בהשקעת תקציבי פרסום הנועדו לקדם ולדחוף את הטרנדים הלאה לקהלי היעד הרלוונטיים. להיפך, אנו מעודדים אתכם לייצר כמה שיותר תוכן מעניין שימשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים שישמחו לרכוש מכם מוצרים ושירותים, גם כאשר מדובר בטרנד חולף.

בחרנו להתמקד בתוכן evergreen וירוק-עד שנועד להציג מידע, ערך גבוה ורלוונטי בכל עונות השנה בלי להיות תלויים בסכנות מזג אוויר, נזקי טבע או טרנדיות חולפת.

כתיבת תוכן ירוק-עד evergreen
כתיבת תוכן ירוק-עד evergreen

מהו תוכן ירוק-עד ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם להרוויח יותר

כתיבת מאמרי evergreen, אינם תלויים בזמן ולא ישתנו לעולם. הם ימשיכו להיות רלוונטיים ויספקו ערך גבוה עבור הגולשים, העוקבים וכלל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם במשך שנים רבות, ללא כל תלות בגורם חיצוני.

בין אם מדובר בתוכן כתוב, מאויר או כחלק מתסריט של סרטון שיווקי, העיקר הוא להשקיע את מירב המשאבים שלכם ביצירת תוכן שאינו מתיישן ואינו ישן ונרדם על המשמרת לעולם.

אפשר לקבל דוגמאות לתוכן ירוק-עד?

בוודאי! אם יש לך עסק בתחום המזון, קל וחומר כי סוג התוכן שתוכל לשתף עם הקהל שלך הוא מתכונים. ספרי הדרכה לבישול ולאפיה אינם משתנים וימשיכו תמיד לייצר עבורכם את אותה התוצאה, וזאת בתנאי שחומרי הגלם שבחרתם, ימשיכו להיות משווקים באותה מתכונת.

דוגמה נוספת מתחום אילוף הכלבים. מאלף כלבים המעוניין לפרסם את שירותיו בתור מאלף כלבים ולמכור מוצרים לכלבים. הדרך הנכונה ליצירת תוכן evergreen היא נתינת ערך אינפורמטיבי עבור בעלי כלבים בנושאים: חינוך גורים לצרכים, איך ללמד את הכלב לא לנשוך ולהפסיק להפוך את הבית לכאוס מוחלט.

הבנתי מה זה תוכן ירוק-עד, אבל איך הוא יכול לעזור לי להגדיל את המכירות?

מודל Know-Like-Trust הוא המפתח לכל החלטת קניה של אנשים אקראיים שזה עתה נחשפו לעסק הדיגיטלי שלך. אם נייצר עבורם תוכן רלוונטי ומועיל, נבנה מערכת יחסים של אמון, ניתפש כמובילי דעה בתחום ונצליח לשכנע אותם בקלות, כי המוצרים והשירותים שלנו יוכלו לעזור לו בעת הצורך.

מן הראוי כי בניית מערכת יחסים הדדית הכוללת מתן ערך רב ובחינם, תאפשר לכם למגנט יותר ויותר לקוחות כבר בשנה הקרובה, בלי תאריך תפוגה.

ומה השורה התחתונה פה?

טיפים ומדריכים נחשבים לכלי השיווק הטובים ביותר כחלק מאסטרטגיית כתיבת תוכן ירוק-עד. קל לייצר אותם וקל יותר לעזור לאנשים בדיוק בזמן והמקום שבו הם זקוקים לכם יותר מכל.

המפתח להצלחה של תכנים אלו הוא לשדר להם כי באמצעות הטיפים שלכם, הם יוכלו להתחיל ללכת, במטרה להגיע לאט ובזהירות מן המצוי לרצוי. אך, השירותים והמוצרים שלכם יחסכו מהם את הזמן ויאפשרו להם לקבל כרטיס טיסה VIP במחלקה הראשונה שתביא אותם בדיוק למטרה.

רעיונות לכתיבת תוכן ירוק-עד
טיפים ורעיונות לכתיבת תוכן ירוק-עד

משימות לבית

הכינו רשימה של 100-50 טיפים שהלקוחות שלכם היו שמחים לקבל מכם בחינם. כל טיפ יהיה נושא לכתבת תוכן ירוקת-עד שתמשיך למגנט לקוחות חדשים לעסק שלכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

בהצלחה!

אולי יעניין אותך