בניית מותג: 5 שלבים לבניית מותג אינטרנטי חזק

האם תהליך בניית מותג עם ערך רב יכול להתרחש בין לילה ומה חושבים על כך המתחרים שלכם?

בניית מותג דיגיטלי

האם תהליך בניית מותג עם ערך רב יכול להתרחש בין לילה ומה חושבים על כך המתחרים שלכם? כל השיטות המחתרתיות לבניית מיתוג דיגיטלי ששינה את חוקי המשחק ושבר את המונופולים הגדולים. כך תשכחו מתקציבי פרסום שממריאים לשחקים ותתחילו לדבר בשפה שלכם: קריאייטיב – אין, קש – אאוט.

אז איך בונים מותג מנצח? תלוי את מי שואלים. זיקקנו עבורכם את הנוסחה האמיתית לבניית מותג מצליח שתשאיר גם את מקצועני הדיגיטל שלכם ללא מילים. אך לפני כן, הצ'קליסט המלא: לא מה שחשבתם.

בניית מותג דיגיטלי
בניית מותג דיגיטלי
  • הגרפיקאי יגיד לכם שבלי לוגו וסלוגן אין לכם מותג
  • בונה האתרים יאמר שהאתר שלכם לא נראה מספיק טוב
  • הקופירייטר יחבר כמה משפטים יפים ויציע לכם קריאייטיב בשפה קצת אחרת
  • איש הדיגיטל יבנה לכם אסטרטגית פרסום שבלעדיה אתם בעצם כלום (האומנם?)
  • עורך הוידאו יחפש את הויזיואל והסאונד שיעבירו את המסר
  • אנשי חוויית המשתמש ימתחו ביקורת על מבנה האתר והתוכן באתר, העמוד או הקבוצה שלכם

האמת כמו האמת, אינה אחת ואיננה שייכת לאף אחד מהנראים לעיל. בין אם אתם מחפשים לבנות מותג אישי שמדבר עם הקהל בגובה העיניים ובין אם יש לכם עסק שתרצו שהקהל שלכם יכיר בתפוצה רחבה, יהיה עליכם לשנות מיקום ולשים את עצמכם בנעליים של הקהל שלכם. עכשיו, כשאנחנו מוכנים, אפשר להתחיל.

בניית מותג עסקי שישאיר את המתחרים שלכם מאחור

היי אתה, זה אני הלקוח הפוטנציאלי שלך. רציתי לשאול אותך מספר שאלות ואשמח אם תענה לי עליהם, אך לפני שתנסח לי תשובת העתק הדבק, תחשוב טוב על התשובות שלך והסיפור שהיית מוכר לי. אני אולי לא מומחה גדול בתחום שלך, אבל כמו כל אדם ממוצע, גם אני יודע לקרוא בין השורות.

  1. תחום העסק שלך: ________
  2. למה אני צריך אותך? ___________
  3. מה מיוחד דווקא בך? ___________
  4. קהל היעד שלך (נשים / גברים / גילאים): ___________
  5. התחביבים של הקהל שלך:__________
  6. ספר לי משהו חדש שלא אמרו לי קודם: _________
  7. מה יקרה כשאשמע על העסק שלך? (מה אחשוב ואאמין שאקבל ממך): ___________
  8. אני אדע אם תענה לי תשובה לקונית וחסרת ערך – תחשוב לפני שאתה עונה, מסכים? ________
בניית מותג דיגיטלי
בניית מותג דיגיטלי

איך בונים מותג ברשת

אני מקווה שלא התשתי אותך, אך המטרה מקדשת את האמצעים ואתה כאן כדי ללמוד איך בונים מותג ברשת שסוחף אחריו מעריכים רבים שיישארו איתך שנים.

הצעד הראשון לבניית מותג ברשת מתחיל מניתוח והכרת העסק שלך וממשיך אל מחקר הלקוח האידיאלי (מחקר אווטאר). רק לאחר שהבנת לעומק מה באמת חשוב ללקוח שלך, תוכל להמשיך לשלב הבא: מה הערך המוסף של העסק שלך ומה הופך אותו לבעל סמכות ומוניטין ברחבי הרשת.

סיסמאות, גימיקים שיווקיים ומה שביניהם

סיסמאות או סלוגנים, הם בדרך כלל מספר מילים המלוות את הערכים של העסק שלכם, ולכן חשוב מאוד להקדיש להם זמן ומחשבה, לפני שתוכלו להפוך את העסק שלכם למותג אמיתי. המטרה היא לחבר את קהל היעד שלכם באמצעות הבטחה פרסומית וקליטה המסבירה לו בדיוק בגובה העיניים, מה אתם מבטיחים לו.

הגימיקים השיווקיים או תעלולי יח"צ בשפת העם, הנם מהלכים אסטרטגיים המשלבים בין קריאייטיב, טכניקות וכלים שנועדו לבנות אמון וליצור את אהדת הקהל כלפי המותג העסקי שלכם. חשבו על המהלך כעל אור זרקורים (spotlight) ומה יקרה לאחר שהאור יכבה וכולם ילכו הביתה? האם ישאר להם טעם של עוד?

ברוב המקרים, מדובר בהרבה עניין של ניסוי וטעיה, אך כל אלו חייבים להתבצע בזהירות רבה, שכן אופן העברת המסר, עשוי להפוך לאפקט ויראלי הפועל בשני כיוונים מנוגדים;לצבור את אהדת הקהל או לייצר אנטגוניזם כלפי ערכי המותג שלכם.

בניית מותג מוביל: הקמת מערך אוטומציה עסקית שעובדת בשבילך על טייס אוטומטי

חברת פורשופ עלתה על נוסחת ההצלחה לבניית מותג עסקי המייצר הכנסה פסיבית מדי חודש. השילוב בין ראשי הצוותים והמחלקות בחברה, מאפשר לנו להקים נדל"ן דיגיטלי ומניב במגוון נישות. כמו המותגים, כך גם הנכסים הדיגיטליים ואתרי התוכן שלנו מדברים בגובה העיניים של הלקוחות הפוטנציאלים, מספקים עבורם טיפים, מדריכים ומענה לשאלות נפוצות.

נכס דיגיטלי הוא בדיוק כמו יין טוב שהולך ומשתבח עם השנים. מדי חודש אנו מפרסמים כתבות תוכן חדשות הפונות אל קהל היעד באתר, ומאפשרים לו להירשם למועדון המנויים של האתר ולקבל התראה בכל פעם שעולה כתבת תוכן חדשה.

לכל נכס דיגיטלי במה משלו ולכל מותג עסקי, יותר מנוסחה אחת להצלחה המאפשרת לקהל הגולשים באתר לחזור שוב ושוב, להמשיך ולקבל ערך שעוזר להם להתמודד עם כל בעיה, שאלה או מענה.

בניית מותג דיגיטלי העונה לצורך הגולשים ומדבר עם קהל היעד בגובה העיניים, מאפשר לנו לבנות את שפת המותג שלנו וליצור עניין רב בקרב הציבור שמעוניין לצרוך טיפים, מדריכים ומוצרים מאתרי התוכן המניבים המנוהלים בחברת פורשופ ונמצאים בבעלות לקוחותינו.

אסטרטגיה למיתוג דיגיטלי
בניית אסטרטגיה למיתוג דיגיטלי

בניית שלבי המיתוג העסקי

שלבי המיתוג מתבצעים בהדרגה, באמצעות יצירת תוכן שפוגע בדיוק בקהל המטרה, מעורר עניין וסקרנות ומספק ערך עבור הגולשים. בשלבים הבאים, נחשוף את העסק ואת הנכס הדיגיטלי שלך בפני מתעניינים נוספים דרך מגוון פלטפורמות תוכן ורשתות המדיה החברתיות.

השילוב הנכון שבין עולם התוכן ותעשיית הפרסום הדיגיטלית מאפשר לנו לאסוף נתונים ולהבין טוב יותר כיצד להמשיך וליצור תוכן ויראלי ומותאם אישית לצורך האמיתי של הגולשים.

לאחר שהוכחנו כי המותג הדיגיטלי שלנו הוא בעל ערך והשפעה בתחום, נוכל לעבור לשלב המוניטיזציה, להטמיע פרסומות, למכור מוצרים ולהרוויח עמלות תיווך מתוכניות שיווק שותפים באינטרנט.

לסיכום

בניית מותג אינטרנטי שמוכר יותר, מתחיל משלב מיקוד הקהל וממשיך בהנגשת התוכן הרלוונטי ביותר. האסטרטגיה השיווקית שלכם, איננה עוד קמפיין שרץ ברשת, אלא המסר השיווקי שהייתם רוצים להעביר הלאה, לכל מי שמעוניין לצרוך מכם את הידע, המוצרים והשירותים שאתם מספקים. בחרו היטב את המילים, והמריאו גבוה עם העסק והמותג הדיגיטלי שבניתם במו ידיכם.

אולי יעניין אותך

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.